S.PELLEGRINO

Godmorgon!
Jag är färdig och redo för jobb! Dricker lite s.pellegrino.
Väntar på min skjuts, sen jäklar i det ska de jobbas hela dagen.
Hoppas på bra samtal idag också, angående lägenhet i estocolmo.
Har glömt berätta, men jag har bestämt mig för att flytta dit. Tror det blir i aug.
Måste testa på något nytt, inser hur mycket livet har att erbjuda.
Ängelholm är inget för mig, men alla som känner mig vet mycket väl att Ängelholm är för litet.
Igår fikade jag med Annie på kvällen, var mys och snackade genom helgens bravader.. ÅNGEST? nädå ;)

Midsommar kommer firas i Båstad!
Nu får jag ringa min lilla taxi.

PUSS


jag och stephi i lördags, bilden lånad av stureplan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0