TRÖTTER

Dagens humör: fett trött, lycklig och besviken.
Dagens borde:  städa och handla mat
Dagens frisyr: uppsatt i totte och trassligt
Dagens smink: de vanliga 
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt och hoodie + converse
Dagens favoritlåt: om du lämna mig nu

Dagens planer:
äta, städa och sova
Dagens vill ha: en bil
Dagens längtan:  något speciellt..
Dagens beroende: sängen
Dagens tråkigaste: att jag är fett trött
Helgens bästa: åh, hela helgen var underbar
Helgens mest efterlängtade: hemlis;)
Helgens pinsamaste: hahah, tyvärr kan jag inte skriva ut det.
Dagens motto: man kan allt man vill!!



bild på en jävligt bakfull Olivia och idag ser jag 10 gånger värre ut.
Hoppas man inte ser ut som en monster imorgon när man vaknar..


Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

du är dööfin! :)

2011-05-17 @ 20:14:18
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0