ONE DAY

Somna förkyld och vaknar ännu mer förkyld och nackspärr! Kan ju inte annat än älska min kropp en sån här dag.
Dricker nyponsoppa och får väl snart slänga mig i duschen och bege mig mot stationen.
Ska jobba hela dagen och ikväll vill jag på bio, pirates nya!!!
Får se om jag kan ragga md mig någon snygging.

Imorgon kommer min lillebror hem efter ett antal månader, ska åka och hämta honom i Copenhagen och umgås med honom hela dagen vad jag vet. Känns lite nervöst eftersom senast jag träffa honom var i sommras på min födelsedag då han åkte.

Nu ska jag ta en treo och stressa LIIIIITEEE.
Får ta en frulle på fahlmans sen så blir ja säkert mer på gång.
Ha en bra dag alla mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0