TORSDAG

HOLA AMIGOS.
Jag är så jäkla förbannad just nu, skulle solduschat kl 16.00 men dem hade glömt bort min tid så får gå dit klockan 19.00 istället. Kunde dem inte sagt det lite tidigare? och skiter i om jag får det billigare eller inte. Tycker ett spa ska hålla tider och har dem stressigt så boka fan inte in någon.
Jag är tokig!!!!!

Annars idag har jag fixat lite och shoppat + käkat lunch med Rosanna och fikar med Emma.
Blev en blus creme färgad, underkläder och en väska.
Jag borde inte vara ledig, kortet bara dras och dras hahah.
Har också städat min byrå och gardrob.. allt är fullt i dem och har ändå en tvättkorg som är överfull..
Hur lyckas man tänker jag, men svaret är väldigt enkelt. När jag har något skitigt och inte pallar tvättar köper jag nytt.... Kanske ska börja tvätta oftare, men mitt jobb krockar med tiderna för tvättning.

Nu ska jag städa lite till, sen får jag se om pärlan hör av sig.


Hoppas även min plast pappa kommer med ett par slitna levi's jeans shorts från urban outfitters till mig idag och att dem passar :D

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0