KRYCKOR

Jag är ju överrörlig som sagt, så häromdagen drog jag mitt knä urled och det ligger i något cp läge.
Så det är därför jag ej kan gå normalt nu. Fått kryckor och medicin.. och är de inte bättre innan torsdag så kommer jag röntgas och sedan på torsdag ska jag kolla alla mina leder och muskler för dem är  tydligen inte helt okej....... ja, jag är bara 19 år och har sämre kropp än en 70 åring ffs.


ska snart till mamma och käka med familjen, borde städa osv men orkar inte när jag mår rövhål.
Imorgon ska jag jobba klarar några timmar!! sen 20års fest utan booze och sen blir de hoppa på kryckor och inte någon dans för mig.. TREVLIG TREVLIGT.

ha en trevlig kväll, själv ska jag böla och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0