LÖRDAG

Tjenixen!
Sitter hos min mamma och pluggar röven av mig, fast är så jäkla bakfull och trött så känns som jag ska somna sittandes. Kom hit vid 1 tiden, var bara hemma snabbt och duscha sen fick jag skjuts ner hit till Havsbaden.
Ska stanna här hela kvällen eventuellt sova här, men tveksamt...
Igår så passade jag lillasyster Moa som är nere ifrån sthlm, vi käka bakpotatis och shoppa på stan + lirade UNO.
Därefter kom lillen till mig, sen körde vi till Mellbystrand för att släppa av hennes motti.
Vi laga även köttbullar och makaroner, en fredag?? ja, men är man sugna så är man.
Lite senare på kvällen så lira vi UNO hos mig och började dricka lite cider, sedan kom kurtan.
Vi tog våran rövar & kryckor mot torstens där vi pimpla vin, sen blev de m&m med lite andra människor, morris sen tillbaks till torstens och sedan in och hämta jackorna på morris och iväg på efterfest.
Snabba puckar ibland alltså!! Gårdagen blev bra, mycket bra:)

Nu ska jag dricka lite te och läsa vidare!
PLUS deppa ihop för att jag inte ska ut ikväll, eller vem vet. Men inget pepes iaf :( inte skoj att vara där med kryckor och bli knuffad höger åt vänster.

PUSSHEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0