SATAN I GATAN

Ligger och chillar i min säng, lägenheten är nästan helt städad..
Pluggat lite grann idag också.
Men det bästa av allt är att min fina vän Rosanna fick sitt körkort idag, så hon hämta upp mig så körde vi och käka pizza. Självklart banverket+ extra ananas!
Har även tagit en promenad med Emma, men sluta med att hon lämna mig på en bänk för jag inte palla gå längre.
En runda som tar 4 minuter för mig i vanliga fall (jag går annars jätte snabbt, springer nästan när jag går) men den rundan tog 21 minuter... PINSAMT.
Men torsdag blir det läkaren iaf :)
Nu ska jag fortsätta plugga och sedan kommer nog Rosanna och hämtar mig så vi kan käka glass!!
Sen sova, imorgon kommer daddy och hämtar mig 10.00 sen ska jag på möte!
Berättar mer imorgon ;)
PUSSPUSS

längtar tills en sak så mycket, det ser positivt ut nu iaf ;) gaarhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0