ONSDAG

Imorse var jag hos min blivande sjukgymnast och gick igenom hela min kropp.
Varför gör/har jag gjort såhär mot mig själv? Detta kommer ta en jävla tid.(hejhej ånges)
Tog tåget och träffa på söta Fideli, sedan promenixade jag till jobbet.
Blev indiskt till lunch och sedan fixade jag lite ärenden innan Linnea drog hem.
Sen mös jag på jobbet, tiden rullade på och jag packade te som en dåre.
Efter jobb mötte jag upp Filippa, vi drog till bara vara för middag. Jag tog en vegetarisk sallad för det var det jag tålde och jag ogillar kött. Ibland kan jag käka kött men händer nog 1 gång på 2 månader.
Blev även ett glas rött, vad hände där liksom.

Nu ska jag snart sova, jobb imorgon och direkt efter jobb agerar jag som nanny för lillebror när mamma ska ha teprovning för några människor. Jag kan somna med ett leende på läpparna ikväll iaf! LOVE IT.

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0