LILLEBROR

Igår kom min lillebror Julius hem från USA.
Hämta honom i köpenhamn med pappa, sedan blev det lunch med mamma och små bröderna.
Därefter hämta jag lillen, hämta ut körkortet hämta Henrik på flygplatsen och laga våfflor med lillen plus lite alkohol på torstens. JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD IDAG, fast jag känner mig smått trött och jobbar själv.
SÅ längsen jag var här själv och pyssla och solen skiner, sååå härligt.
Ska jobba tills 18 sen får jag skjuts hem för skulle på middag med pappas sida och lillebror men ska passa min andra lillebror ikväll för mamma ska ut och slira runder, det tycker jag hon är värd!!! vad gör man inte för sin mammii :)
Dock får jag nya favorit jeans på onsdag som hon köper i sthlm, längtar.
Älskar mina levis jeans, har till och med två i samma nyans...

Nu ska jag snart försöka käka lite sallad mellan kunderna.
Imorgon ska jag jobba och sen tänkte jag mig en utgång med lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0