WAZZZZAAAP

Tjenixen nära och kära.
Mitt liv är som en bergodalbana för tillfället.
Därför jag ej uppdaterat, ena dagen är jag på humör nästa inte..
Jag jobbar nästan varje dag och det är heltid även lördagar också.
Var ute igår med min lillebror plus en massa andra. Hade sjukt skoj, men roligast hade jag nog inatt med Fideli haha.
Jag kan nog vara den elakaste som finns ibland, herregud... ångest över det? NONO ;)
Står på jobb nu, ska snart åka hem. Är fett bakis och sliten.Ögonen ser ju jätte fräscha ut...
Ska ta en tupplur på 1 timme sen, sedan fixa till mig och dra på 20års fest för Julia :)
Vill ej dricka, men jag och alla mina nära vet hur detta kommer sluta haha.
ängtar tills studenten osv är över för då ska jag fan ha en vit månad! yeyeye.

får jag se vad jag tar på mig, inte tvättat på två månader.. eller tvättar ju bara mina favorit saker.. men party kläderna är skitiga. Fast jag har heller typ inga party kläder....

hmm.. nu ska jag halsa vatten.. längtar efter min säng!!!!!!!!!!!
HA EN TREVLIG AFTON, för det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0