Borta bra men hemma bäst

Nu sitter jag i skolan på lilla JB.
Ganska skönt att vara hemma, förutom paniken att man ligger back i allt & man redan var back innan man åkte?
Nu får jag nog skärpa mig om jag ska få bra betyg ;)

Fast vem vet, jag är kanske inte kvar på denna skolan nästa år...

Igår landa vi 17.00 på arlanda och därefter begav vi oss till bromma för arlanda flyget var fullt.
Landa i denna lilla hålan vid halv 9, sedan åkte jag hem til daddy & Mia där jag hämta lite saker, fick påskägg och 200 spänn alltid bra ju..

Var hemma hos mamma vid 22 och då somna jag direkt hann inte ens ta av mig kläderna typ, haha.
Och för en gångs skull vakna jag 06.00 idag :D var klar redan sju & då hade jag till och med packat upp mina saker, duschat, städat, käkat och klätt på mig ;) en speedad olivia på hemma plan är ju inte fel eller? hahah...

Nu ska jag nog ta tag i litteratur arbetet och efter skolan ska jag fika & handla paketer :)
Och ikväll blit det som dagt josies födelsedag middag och förfest :D GRATTIS JOSEFINE btw!

hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0