Direkt fran Saigon!

Halloj, klockan ar 8 pa kvallen har.
Jag har det as nice for er som bryr sig om mig :) tack for alla gulliga sms av er ocksa som har skickat!
Kan ju borja med att saga att jag bor pa ett av dem finaste hotellen jag bott pa i hela mitt liv, en stor svit med 2 sovrum, barnsang, vardagsrum 2 badrum och en toalett ar ju aldrig fel :D Poolen ligger pa 7e vaningen sa de man ser ut ar massa skyltar dar de typ star motorola, haha.

Har mest sovit, varit pa varuhus, kakat, badat solat i 1 timme, akt till marknad och fan va alla manniskor ar galna i lilla william har, 50 pers. sprang efter oss for att glo pa honom, lite som en rockstjarna ar han val allt ;)

Imorgon drar vi vidare till Nha Trang dar vi ska vara i en vecka eller mer, men tror vi aker tillbaks har lite tidigare eftersom det finns sa mkt att se har, sjukt cool stad. men mycket folk!

Na, nu ska jag ivag till en flod dar de ligger restauranger och kaka, sedan nanna, klockan ar ju mkt har :)

berattar mer nagon dag!

saknar alla dar hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0