En härlig dag

Idag var jag i skolan tills 14.00 eftersom jag skulle skriva nationella och det gick bra antar jag..
Efter det tog jag och Annie bussen hem till henne, jag tog ut hennes doggisar på en runda sedan tog vi bussen in till stan och tog tåget in till HBG. Där vi gick och käka på haket och mös, sedan blev det en liten dricka på espresso house innan vi begav oss till tåget för hem till lilla Ängelholm.
Nu har jag duschat och försökt skrubba bort all fjällning på benen, men skoj att jag inte fjällar på bakbenen så jag är brun där och blek på smalbenen! YEEY ;)

Imorgon blir det att hålla en sim lektion med sanna på badhuset, haha nog inte lökigt men så är väl livet!
Dock så tänker inte jag bada, hatar badhus.. men älskar poolar utomhus :D
Tur att pappa skaffat en nu och den ligger på tomten och klar, bara dags för värmen.

Imorgon kväll ska jag nog på bio eller bara vara hemma och chilla.
Lördag så blir det lite grillning  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0