Lista!

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? vardagar halv 8, & helger när jag vaknar?
Vem/vilka vet mest om dig? Typ Becca
Vad ska du göra ikväll? Chilla
När var du senast full? I lördags tror ja? haha
Har du utländska föräldrar? Japps, eller mamma är 1/2 spanjorska
Var har du ont? nyckelbenet och benet!!
Är du bra på att måla? Ibland
Vem kramade du senast? william, lillebror..
Vem pussade du senast?  lillebror
Vem svor du åt senast? vet inte
Vad längtar du till? RHODOS
Vad heter dina husdjur? Rudolf
Har du körkort? Nää
Har du jobb? jadå
Favoritgodis? allt surt
Morgon- eller nattmänniska? både och ;)
Sparare eller slösare? Slösare tror jag
Vad är den bästa komplimangen du kan få? att jag är charmig? hahah
Har du några homosexuella vänner? hmm, inte vad jag kommer på
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? som fan
Vad heter du i efternamn? Persson
Rädd för insekter? lite
En låt som gör dig på bra humör? det finns för många..
Anser du att du är stark? haha, nej
Favoritmaträtt? köttbullar eller beccas mammas spagetthi och köttfärssås
Favoritfärg: Blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0