mmm... solen :)

Vadret har varit kanon idag, fram tills nu men nu ar klockan anda halv 7 har typ, sa det gor inget for min del :)
Dagen har bestatt av sol, massage, stranden sen akt taxi i hela Nha Trang hahah, men inget att se egentligen!

Nu ska jag upp och satta pa en film, sedan nar klockan blir lite mer ska jag mamma+ William ut och kaka nagonstans.
Ska nog ta nudlar som vanligt :)

Och stackars alla som bor har, dem som har ett bra jobb tjanar runt 800 kr i manaden!
Och det ar vad typ en 18 aring tjanar som har ett hyffsat jobb i Sverige pa en dag..
Undra hur varlden kommer att bli framover? Sverige kanske ar nya Vietnam.

Stackars min mamma som har angest att vi ska vara har i 3 hela natter till i Nha Trang och hon vill till Saigon nu och vi har bokat flyg tills pa lordag.. Men vem vet, hon kanske koper nya.. Hon ar allt i farten nu min lilla mamma :) haha.


Kommentarer
Postat av: maisie

Alltså jag är ju inte liiiite avundsjuk på dig va :o

Hoppas du har shoppat som fan nu din negerboll ;b

2009-04-08 @ 20:22:32
URL: http://meifengla.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, du det finns inget att shoppa i Nha Trang finns inga butiker ens.. :P Men far se om de finns nagot i Saigon :):)

2009-04-09 @ 14:39:56
URL: http://serethiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0