panik

Sluta halv tio, nationella i engelska är ju inte det bästa man vet.. aja det får gå som de går ;)
Sitter hemma och kolla in privata frisörskolor i malmö och sthlm, har hittat en bra i Malmö dock måste man vara över 19 år för dem vill helst att man ska ha en gymnasium utbildning.. Men jag pallar inte äckliga john bauer skolan mer.
Mamma har även sagt att hon fixar lägenhet till mig i malmö om jag börjar där och självklart fick jag komma hem på helgerna osv. Haha :D

Ska utforska mer om de finns fler roliga och bra salonger i Malmö, utbildningarna måste vara på minst 2 år säger mamma.

Nu ska jag fixa till mig sedan ska jag, mamma och mammas bästa vän Maria gå till klitterhus och käka lite lunch..mums :D
Sedan 13.00 blir det jobb tills 18.
Och jag hatar feber och utslag, döda min kind för tillfället tack, eller sluta dunka..

/ OLIVEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0