regnar?

Ingen bra start pa denna dag, det regnar och inte lite heller.. det spo regnar!!
Far hoppas solen kommer fram under dagen, sa jag kan ladda pa min branna lite ;)
Har en natt kvar har pa detta hotell, vet inte om jag och mamma + william ska dra till Saigon tidigare, men jag vill nog vara har 3 natter till fast pa ngt annat hotell.
Sa aker val tillbaks till saigon pa Lordag som planerat anda..

Och ar de inte typiskt att det skulle bli som det blivit har nu :( varfor alltid sahar nar vi ar pa semester i fucking asien.

Det enda positiva nu denna dag ar att jag kaka 2 american pancakes, med lite syrup.

Men nu ska jag kolla till mamma vad hon blivit av sen, kolla hotell.

/ Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0