Sjuk?

Jaha tror jag blivit sjuk? utslag, feber och illamaende.. Kanns sa jakla kanon nar jag bara har en dag kvar har imorgon da jag kan pressa i solen? For det har jag inte direkt hunnit dem andra..
Bara 1 timme om dagen i solen, sen har man inte pallat mer.
Dock har min rygg fatt en harlig farg idag, och de ar nice.

Att pa en skit kass restaurang innan mar illa bara jag tanker pa maten, den vi kaka pa igar vart bra men dem har tva sa vi testa den andra och den suugde.

Ska upp och nanna nu med tanke pa hur jag mar..

Vill faktiskt hem nu och satta pa mig mina favorit JEANS, min roda tjocktroja och ett par converse och bara mysa.
Hatar fan shorts? och kjol det ar annu varre :P Tur har jag nagra klanningar med mig..
Imorgon ska jag ha pa min morkgrona harliga klanning, det komer blir sessigt.

goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0