sunshine

Igår åkte vi in till hbg, där vi satte oss på eh och tog en fika medans vi väntade på annies kille.
När dem kom så drog vi till big buddha och käka och jag orka inte ens hälften för jag hade ju käkat två gånger mer än annie och linnea under den tiden på eftermiddagen haha.. älskar mat :)

Vi missa dock bion, så vi kolla film istället.

Nu ska jag sola lite på ute terrassen om det är varmt, annars stannar jag gärna i min säng...
Ska ner till stan sedan för att köpa kött och sedan saker till pasta salladen tills ikväll.

och ja, igår var jag och sanna dem enda i vår klass av tjejerna som var med på våran lektion och på badhuset!
alla andra hade mens, hahah 13 tjejer mens samtidigt.. smarta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0