Who the F are you?



Bild på mig & pajen sen igår hemma hos Josefine som fyllde 18! Tack för igår gumman!
Man ser mitt resultat av min färgning som jag gjorde själv igår..
Och min nya Jeans skjorta och till den hade jag svarta tigtha byxor och mina 13 cm klackar ;) nice price.

Har Jobbat idag börja dock 12-15 så väldigt chill och härligt väder ute..
Blev hämtad av Låssas pappa på jobbet, vi handla mat tills ikväll och fixa en present också..

Nu ska jag planera vad jag ska klä ut mig till? Och sedan käka och dra iväg till josse där det väntar fixning och förfest? YEAH! haha.. Och ikväll ska vi till Camilla på 18 års fest :)
ALL IN IKVÄLL OCKSÅ?

/ Oliven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0