Yeah

Mhm, kan ju meddela att jag nog kommer overleva min lilla resa med smabarn och en lassaspappa som har galna kosjukan, hahah. Igar landa vi har i Nha Trang, bor pa en jakla O alltsa, skit nice.
Har eget dubbelrum ocksa de ar heller inte fel, fast lite ensamt tycker jag nog allt de ar :)
Idag har jag badat i poolen, havet och solat! Men herrejavlarns, vad solen tar pa mig nu har? Ar liksom redan brun.
Nu ska jag snart upp och duscha klockan ar val runt 18.00 eller nagot har..
Sedan ska vi ju fira henrik som fyller 41 ar idag, och igar fyllde min lilla daddy 42 ar :)

Ska nog ta mig och Moa till tivolit dem har har pa hotellet.. & jag har una problema alla tror att jag ar ngn javla nanny till Moa och William, men sen upptacker dem att jag inte tar hand om ungarna direkt, sa nu vet jag absolut inte vad dem tror..

Ska bo har i tva natter till pa vinpearl resort and spa.. sen beger vi oss till six seens , evason nagot.
Sedan tillbaks till harliga Saigon for henrik vill gora ett rundtur som handlar om kriget mellan jankerna och vietnam..

aah, nu pallar jag inte skriva mer!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

MISS YOU, min lilla pudding.

2009-04-05 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0