Mamma är bäst

Halloj.
Idag har jag jobbat 10-18.. tråkigt i detta fina vädret dock!
Dagens smarrigheter har bestått av: pastasallad, hamburgare+pommes, thaimat & glass+godis..
JISSES, haha... Inte konstigt att jag gått upp 5 kg sen jag kom hem från rhodos.. men skit i det..(lever bara 1 gång)

Just nu kollar jag resor eftersom mina vänner inte kan åka till rhodos med mig på söndag, så ska mamma och jag kanske åka någonstans.. Efter lite tjat sa hon: kolla på apollos resor då.. hahah

Jag och mammi är sugen på marbella men finns inga resor till malaga? + för varmt för gobbii.
Aja, får se hur de blir jag vill ju vara hemma på min födelsedag!!

Nu ska jag sova, nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0