mhhhmm

Första bästa kompis: Rebecca som jag gick i förskolan med.
Första bil: hummer, vad trodde ni?
Första husdjur: Fiskar
Första semester: Spanien till morfar 3 veckor gammal
Första jobb: mammas butiker
Första köpta skiva: Aqua
Första piercing: öronen

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: shots??
Sista bilfärd: hem från hbg innan idag.
Sista filmen du såg: minns jag inte
Sista ringda telefonsamtal: Josefine
Sista bubbelbadet: long time ago..
Sista spelade cd: jul skivan.
Sista kyss: hahah, no comments..
Sista gången du grät: i söndes
Sista måltiden: indisk mat

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: nejnej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: ja
Strippat: haha oh yes
Haft ett one night stand: yes
Busringt till nån: japps

Sju saker du har på dig:
1. tröja
2. Trosor.
3. armband
4.
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:
1. druckit fanta med filippa
2. krängt med mamma
3. sovit
4.
5.
6.

Fem favoritsaker just nu:
1. kamera
2. converse
3. jeans skjorta
4.
5.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. litar inte på någon.
2.
3.
4.

Tre val:
Svart eller vit: vit
Sommar eller vinter: vinter
Choklad eller chips: chips

Två saker att göra innan du dör:
1. åka till brasilien
2. gifta mig rikt

En sak du ångrar:
min fylla igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0