Oh yes

Mitt schema duger, har 2-3 dagar jag slutar tidigt och då blir de jobb i hbg eftersom butiken mamma har i ängelholm ska säljas eller byta ägare.. Men tur har ja kvar jobbet på väla&hbg..
Så ikväll ska antagligen jag och mamma göra schema för några månader framåt..

Har nyss haft in en ansiktsmask så mitt utslag ska försvinna :( inte skoj och åka till sthlm md utslag och inte få sminka sig..
Men imorgon tar jag & pajen flyget 09.35!

Nu ska jag snart ut och springa dock gick jag hem i en ylletröja från stan hem till havsbaden i detta varma vädret..
Trodde jag skulle avlida när jag väl var hemma, haha..
Och ikväll ska jag hem till daddy och hämta lite saker inför morgondagen..
Mamma har köpt en jättefin blå rutig oddmolly tunika som jag ska ha med till sthlm skit fin med ljusa jeansshorts och converse så de får väl bli de imorgon eller klänning...

men nu ska jag kila!
& jag tänker inte ta någon jävla skit av någon, jag står för de jag sagt. Och dem sakerna jag sagt är när jag varit arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0