see you soon..

Under stockholms visiten hände mycket trevliga saker!
På fredagen åkte jag och sandie upp, landade på bromma.. skulle ta bussen & tunnelbanan in till scandic malmen..
Vi stötte på en jätte knepig dam, eller var hon man? haha..
Men hon visa oss till rätt tunnelbana iaf..
Därefter checka vi in på hotellet, lämna väskorna tog tunnelbanan och käkade och shoppade lite..
Meningen var att jag skulle hitta den perfekte klänningen, men så blev det inte!
Istället hittade jag 2 par byxor & 2 par skor
Efter de drog vi till hotellet öppnade skumpan, drog ut och käka på ett mysigt torg på söder.
Därefter var det hemköp köpa lite snus och blanne..
När vi kom tillbaks till hotellet blev de duschen fixa oss & bege oss ut till Johannes på förfest.
Efter förfesten mötte jag och killarn från förfesten upp filippa, paula & linda.. (sandie decka) hahah..
Vi drog till ett nytt ställe som hade premiär för kvällen "the bridge" hette det, det var nice!
Dagen efter drog jag och sandie ner och käka frullen & båda var bakis..
Vi drog ut på stan runt ett och mötte upp dem andra tjejerna & käkade med dem..
då handla jag 1 vanlig tröja(randig såklart) , en blus & en vit fin skjortklänning..
Därefter drog vi till hotellet och duscha för vi skulle bege oss mot coldplay konserten vid 5-6 tiden
Dock mådde jag as dåligt hela konserten och skulle köpa korv, men fyfan den kunde jag inte äta.. haha
Men coldplay var sjukt grymma!! :)

Efter konserten tog jag och sandie taxi till t-centralen för att vänta på tjejerna, men de tog för lång tid så vi tog taxi igen till hotellet.. Men hoppade självklart av vid DONKEN..
Vid 01.00 decka vi i sängen & jag med alla kläder på förutom skorna..

Dagen efter drog vi upp ganska tidigt eller ja 10 i panik, av att frukosten stängde 10.00 men när vi kom ner så stängde dem 12.00
Vid 12.00 mötte vi upp filippa och drog på en liten shoppingrunda, sen gick filippa själv och kolla.
Då satte jag&sandie oss i solen :)
Sen drog vi till en butik där jag köpte ytterligare en randig tröja..

Vid 23.00 kom vi hem trötta & slitna + aggressiva haha!
Men hade en trevlig trip med pajen! + alla er andra!


Bild tagen från när jag & sandie tog en cider i söndes kväll innan vi drog hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0