tuff dag

 
Skulle gått till skolan 8 imorse, men jag orkade inte tårarna började rinna...
Gick och la mig igen, vaknade nyss mår illa har ingen lust att ens göra något..
Vill bara sova och vakna upp och allt varit en dröm.
När jag kommer upp ligger du inte där i din korg, när vi äter sitter du inte längre vid våran ben.. När vi kommer hem är det inte någon som viftar på svansen och är så glad att vi är hemma...
Tänker bara på allt du hjälpte mig med för några år sedan, när jag var ledsen satt du med dina stora svarta ögon och kollade på mig och sedan gav du mig en puss och la dig på min kudde sidan om mig...

fan jag klarar inte skriva mer, bryter bara ihop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0