Nervös?

Har jag packat ner allt?  hope so.
Idag käka vi indiskit, de är nice speciellt den med curry :)
Var  hemma vid 3 tiden men jag vakna nyss, konstigt nog? vad fan har hänt?!
Men det är väl för jag inte jobbar , som jag somnar på dagarna, och blir pigg på kvällen..

MÅSTE ha med min älskade kudde till Vietnam, haha annars kan jag inte sova.
Har säkert packat ner för mycket kläder med, men skit i det!
Bara 6 klänningar, 10 shorts, 15 linnen, 4 t-shirtar, 7 bikinis, 5 par skor osv..

Imorgon åker jag väl i mina jeans-leggings, någon stor täckande tröja för röven och sen conversen :)
Näää, nu ska jag checka allt!!





1:a bilden är från saigon stad
2:a är ifrån Nha trang evason resort något, där vi ska bo några nätter
3:e är från sheraton i saigon där vi kommer bo dem första nätterna tror jag?

Kommer saknar mina älsklingar så mycket :/
Men när jag kommer hem blir det EH som står på listan där vi ska snacka skit, dricka älskade is teet, och deras lilla lime muffin.
sen blir det att fira Josefine som blir 18 år den 17e April, party party!!
Den 18e blir det jobb :)
Så girls.. förvänta er inte att jag är svenne när jag kommer hem, är  nog neger då? hahah
Och sannisen, det blir banverket när jag är tillbaka i skolan :D
LOVE!

btw. uppdatering kommer nog också ske någon gång under dem två veckorna jag är borta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det blir en massa banverket. SAKNAR DIG REDAN :(

2009-03-31 @ 20:29:12
Postat av: Anonym

(Sanna) :)

2009-03-31 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0