Ska aldrig mer åka buss?

Idag efter jobbet så skulle jag nämligen ta bussen hem, när bussen har passerat kungsgårdsskolan så trycker jag nästa för där ska jag av.. Men när jag ställer mig upp 100 meter innan så ringer buss-kärringens mobil!
Och ja hon försöker svara och glömmer och stanna där jag ska av! Jag blir förbannad och skriker, och ja hon kör förbi en till station! Lyckad dag ju, men Mia kom och hämta mig :)
Sen fick jag min älskade äggakaka som pappa hade fixat åt mig.

Har även fått ett stort problem.. Sen den dagen förra veckan jag börja träna och sluta käka pizza & hamburgare 7 gånger i veckan och slutade med läsk har jag bara blivit större med MUSKLER?! vafan, jag vill ju inte bli större av träning!
Funderar på att sluta träna nu? haha ;)


Om exakt en vecka befinner jag mig i värmen, solen och havet: VIETNAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0