Sweet Home

Tror ni inte att buss kärringen glömde stanna där jag skulle av idag igen? Kan bara säga att jag är riktigt arg nu :)

Nu ska jag käka lite sedan ner till stan för snacka lite med sanna, sedan ut till Rögle och jobba.
Får ju hålla tummarna att dem vinner ikväll.
Är riktigt jäkla sugen på coca cola och fanta, men icke så nicke får jag röra en droppe :(
Kanske därför jag har konstant huvudvärk nu och haft de i 1,5 vecka? Men ska klara mig utan läsk fram tills Rhodos tror jag.

Vietnam 1 April-15
Stockholm med Sanna i Maj
Rhodos 14 Juni :D

Har mycket att se ifram emot kommer nog bli bästa sommaren tror jag!

Nää, nu kallar kylskåpet.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0