Trött?

Igår var de Thaiasia med Annie&Lovisa, sedan hamna vi i en trappuppgång och ja...
Efter det blev de bussen till Annie, dansade loss lite och sedan begav vi oss mot Joel där de var förfest, och fotboll?!
Herregud, jag kolla halva matchen typ och jag som hatar fotboll? vad hände, haha.
Efter förfesten så blev de stan och var på nicks ett tag sedan drog vi vidare mot Lindéns eftersom vi kom på att klockan var 3 istället för 2..

Efter Lindéns blev de hemfärd till mig, där jag Lovisa och Josefin efterfesta ;)
Dem nanna sött och jag var ute och promenixa en runda haha...

Sjuk kväll igår tjejer, men tack  som fan! Bara början på Rhodos ;)
& Måste påpeka att jag klara av att gå i 13 cm klackar igår, lite stolt faktiskt!

Nu ska jag sova i några timmar eftersom jag bara fått 2,5 timmes blund inatt.

Berättar mer sen om helgens bravader / O.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Joo, vi nanna söött är du var ute och prominixa ;P lot of looove!

2009-03-29 @ 16:15:31
URL: http://fromparistonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0