heey


fyy, jag är blek som en vit målad vägg typ..
I torsdes var de party, förfest hos sofia sedan bulls, pl13 & cardinal..
Och jag gick igång på spel automaterna... satt där i 1 timme? och vann lite pengar haha..

Hade en super trevlig kväll, fast de blev lite för många redbull vodka drinkar? hann nog inte ens tänka innan jag stod i baren och skrek 1 redbull vodka till, eller - nej, ta två på en gång
haha ångest dagen efter? OH YES.

Igår chillade jag, för de var ju jobb idag!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen komma emma hit, vi ska dricka lite och sedan till stan och ta en cider och till bhof.

ska nog ladda min kamera och ta lite bilder??
OCH ska ha hel lockigt hår ikväll.. får se hur de blir :)

puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0