I don't want to miss a thing?

Heeey babes!
I lördes var det som sagt jobb på lindab arena, efter det kom Annie och hämta oss.
På vägen hem till Lovisa så blev det Mc donalds, cheeseburgers, pommes, läsk, morötter & äppelpaj till oss..
Love it? OH YES.

Men vänta jag käka bara burger king och mc donlads 5 gånger förra veckan :)

Efter vi förfestat hos Lovisa begav vi oss till Bahnhof där vi körde ALL IN??
Men fyfan vad skoj vi hade!!
Blev taxi hem och kebab.


Igår var jag helt död så tömde frysen på glassbåtar, pop corn och allt skit som fanns till och med fruktsallad?
På kvällen kom mamma med thai asias älskade kycklingspett i jordnötssås.

Idag har jag varit på KÖRSKOLAN!!
Och övningskört för första gången i mitt liv, hahah.
Det gick bra efter ett tag när min panik attack släpptes..
Men tur så förstod min kör lärare mig..

Nu har jag tryckt i mig en bakpotatis från grafitti och och är så sugen på en macka med ost??
Får väl dra mig ur sängen och länsa kylskåpet :)
Ska nog också möta beccis i stan och fixa fotografier på oss!
Får se om hon kan fika en snabbis också :)


i love my friends!
puss på er!!

/ Oliven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0