Söndag, härliga söndag?

Synd att linnea inte kunde jobba för jag vill inte jobba idag, haha.
Är inte bakis direkt med tanke på allt som slank ner igår...
Har sovit i 5  timmar ovh blev väckt av min minsta lillebror som stod och banka och skrek utanför min dörr.

Ska snart börja fixa mig sedan ska jag åka till väla!

Hände så mycket sjukt igår kväll som jag bara vill skrivia i bloggen men det går fan inte..
MEN bahnhof när de är 27+ är lite mysko som sagt.

Har även fått jätte bra naturvårds produkter för hyn från indien så hoppas dem hjälper liiite.
Sen var jag duktig och handla en cliniq foundation igår som säkert är bättre för hyn? hope sooooooo.

skriver mer ikväll och om mina närma vill veta om bravaderna är det bara att slå en pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0