hard work

Halloj!
iDAG har jag jobbat hela dagen i hbg :)
men innan jag började jobba så köpte jag självklart lilla menyn.. mumms
Möblerade även om i butiken med mamma & Marie.
Dock är de inte klart och det är en väldans röra i butiken.

Kom nyss hem och har precis käkat en god oxfilé pasta :D
Nu ska jag nog ut och springa en runda, jag kanske blir nästa tränings freak? vem vet ;)
(om beccis är frisk imorgon ska vi dra till gymmet) haha..

Men innan jag ska ut och springa ska jag testa olika earl grey sorter och vilken som har bäst kvalitet..
I LOVE EARL GREY typ..

och frågan är om jag ska införskaffa mig röda eller svarta converse?!

Kommentarer
Postat av: Emma [aardhoniel.blogg.se]

RÖDA! =D

2009-09-03 @ 23:00:57
URL: http://aardhoniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0