monday

Igår kväll var jag så utmattad att jag somnade halv tio.
Och imorse vaknade jag halv elva? vad händer med mina sov vanor? jag sover så länge!!
Fick sluta skolan kvart i två idag, snällt av vår lärare..
Efter skolan idag så gick jag och emma till donken, riktigt jobbigt.. trodde vi skulle dö ;) haha..
På donken blev de cheeseburgare och pommes & cheddar dipp. LOVE IT.

Hade tur att min mamma hämtade mig på donken iaf, gå från donken till havsbaden är lite väl långt!
Väl hemma bäddade jag rent i sängen och sedan somnade jag och vaknade nu vid fem.
Nu återstår bara vart min familj tagit vägen?

Ikväll ska jag plugga i körskolböckerna och sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0