Tisdag

Idag har jag varit i skolan 8-11 sedan blev det pizza med emma, banverket så klart!
Efter det tog jag bussen till väla för att jobba, köpte morotskaka innan jag började loveit..
Vid 5 tiden kom mammi till väla med varor osv.. vi fixade sen gick hon, william & käkade.. sem var det min tur och jag skulle passa ungen och handla mat osv.. jäkla jobbbbbb...
Kunde inte äta för han skrek, eller jo.. men de blev en bakpotatis sen kvart i 8 köpte jag en varm macka..
fan har lite ångest nu vaa.... dags att lägga i hårdbantning hahah, fast de skulle aldrig jag klara :P
NU: DODGEBALL!!
Imorgon blir de skolan och ärende med pappa och kanske tillbaks till skolan, får se hur mycket klockan tickar..
kissssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0