en liten lista

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 25
Vad tycker du om kärlek? bajs
När kramade du någon sist? mamma igår
Hur många har du haft sex med? no comments
Har du svårt för att bli kär? oh yes
Saknar du någon speciell person? rudolf
När kysste/hånglade du med någon senast? minns inte sist jag gjorde det?
Haft sex på en jätteoffentlig plats? mm
Ångrar du det? ja
Är du singel? YES
När fick du senast en komplimang? i lördes... kärleks förklaringar är alltid roliga
Har du blivit sårad av en kille?hmm ja
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös?
mja
Sprungit naken ute? nej
Flashat något intimt bland folk? nej
Åkt ambulans? Ja
Gjort något riktigt dumt? mm
Varit nykter på nyårsafton? yes, förra nyåret
Slagit ner någon? Ja
Hånglat med fler än 50 pers? har jag säkert
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha yes
Hånglat med någon riktigt ful? Ja..
Skämts över dina föräldrar? oh yes
Sagt hur dålig din partner är i sängen? haha en gång
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nej!
Dricker du? mmm...
Vad sover du i? i mina sängar?
Varit riktigt kär? 2 gånger
Varit kär i någon du inte haft någon chans på? mmm, det är dem enda gångerna jag varit kär hahah.
Är du ensam nu? Nej, sitter i klassrummet
Vill du gifta dig? tror inte det
Vill du ha barn? yes
Blivit polisanmäld? nej
Gjort något som du verkligen ångrar? ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
Jag
Du delade säng med? Elin
Såg dig gråta? Ingen
Fick dig att gråta? en film
Du delade cigg med? röker inte
Du gick på bio med? annie
Skällde på dig? vet inte
Gjorde dig arg? ingen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit
? Ja
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? mat? body spray och ansiktskräm
Sjungit? Nej
Saknat någon? Ja

ÖVRIGT:

Nämn något som gjorde dig glad igår:
min lillebror
Vad gjorde du kl 8 imorse? åkte till skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? ingenting
Det sista du sa högt? vem gick jag på bio med sist?
De sista någon sa till dig? oss väl?
Vad står det i ditt senaste sms? vet inte, mobilen är död
Vad har du druckit idag? kolsyrat vatten dricker de varje morgon när jag är hos daddy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0