1 vecka nu

Nu har man varit ifran sweden i 1 vecka.. Och veckan har gatt riktigt snabbt for vi har hunnit med att shoppa, solat, bott pa 3 hotell, flugit inrikes har i india. Men maste saga att Goa ar riktigt bra, battre an thai tycker jag nog..  Fast gillar nog thailands mat mer :P

Idag vakna jag vid 9 tiden, kaka frulle med familjen tankte liksom skippa alla donuts och pancakes osv som jag tryckt i mig alla andra dagarna... MEN efter jag hade kakat flingor,mjolk och sen ett agg.. kommer Moa med sockerkaka.... och de blev 5 bitar haha. Inte lyckat men sa ar livet..
Nu ar klockan tio i 5 har nere och solen lyser ju fortf. och man kan bada.. men jag fjallar i nyllet sa pallar inte vara ute! 
Snart blir de en powernap, duscha och sen ivag och kaka middag! Tror de blir king prawns idag igen! Sa javla stora ar dem har nere e typ som en hummer i sweden..

aja, gott folk. Mina ben e bruna och magen e svart vad mer ska jag begara? kanske bruna tuttar och inget fjall i nyllet.. men har 1  vecka kvar pa mig ju att bli brun ;)

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0