4 dagar kvar i solen.. sen 1,5 dag i kylan.

Okej, jag kan erkanna att jag har blivit brun nu.. eller inte i pannan :D for dar fjalla jag av allt igar sa e vit dar! bra att pannan e vit och resten av nyllet brunt.. haha. Tuttarna har ocksa fjallat lite sa hoppas ja kan fa farg dar med.

Har inte kunnat sova bra sen branden, vaknar 10 ganger pa en natt for att forsakra mig om att de inte brinner..
Hoppas det inte blir sa dar hemma!!

Idag har jag bara legat vid poolen, eller nar de blev fint vader har regnat imorse. Nu ar klockan 5 och jag e trott pa solen for IDAG.
Far ju pressa dem 2 sista dagarna och skita i om man branner sig, har aldrig varit med om sa stark sol som de ar har i Goa.
Ikvall vill jag aka till Taj exotica och kaka, deras italienska restaurang ar sa javla bra!
Har aldrig atit sa god minestrone soppa och pizza!! 
Vart nya hotell som heter Alila diwa Goa resort har ocksa bra mat och bra dricka!! kaka 5 pannkakor till frukost idag :) sa goa e dem!

Laste mitt horoskop i en av tidningarna jag har med mig och dar star det undvik: FROSSERI.... och nana, jag har inte alls tryckt i mig massa sotsaker ;)
Nu ska jag snart sova en liten timme, sedan ta ett harligt bad och darefter kaka.

Nar jag kommer hem ar de ju full rulle igen!!
Onsdag: skola, studentfest & sova over med beccis
Torsdag: hemlig dag :D
Fredag: skola, plugga & chilla!
Lordagen: JOBB, och pa gala kvallen pa bhof.
Sondag: Margeretetorp maybe baby!

saknar mina narmsta vanner sa mycket, ar dock javligt besviken pa nagra manniskor. Inte bara vanner. Men ja. fuck off till dem!!!

Ciao hookers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0