DELHI

nu sitter jag pa hotellets datorer och chillar, det ar kallt ute!
Vad jag kan saga an sa lange sa gillar jag inte delhi.. solen kommer vid 2 tiden och da ar de inte varmt.. forsvinner vid 4 fortf. kallt!! bLIR JU lack.
Fast igar sa sov jag bara i min egna lilla svit ;) fanns inga andra rum lediga har pa park hyatt i delhi..
Imorgon bar de antagligen av till GOA, dar ska de vara lika varmt som i thai 30-35 grader.
Har shoppat idag istallet massa ansikt produkter, riktigt nice ar dem.. och inga kemikalier i dem som ar ett stort plus.

Nu ska jag ga och ta en powernap, sen duscha.. Efter de blir de val middag igen.. kanns som vi bara ater och ater.. men vad gor de.. haha

ha de gott och forvanta inte er en brun olivia om 2 veckor ;)
Eftersom jag inte solat i ens 5 min....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0