FJALLAR

alskar att jag fjallar, speciellt nar jag har 2 soldagar kvar som jag tankte kora med stek oil.. men far se hur de blir med det!! kanske brannar den nya huden...

Imorse, gick ja in pa frukosten bestallde 4 pannkakor som jag ater varje morgon..
Nar jag kom ut stod de 4 pannkakor och jag sa till mamma vad snabbt de gick...
Efter 5 minuter sa sa jag, vad snabbt de gick for pannkakorna jag bestallde.
Da sager mamma: OJ, har du bestallt? detta var min bestallning till dig..

Matt som jag var tryckte jag i mig 4 pannkakor till plus 2 mackor :D

4 timmar senare sitter vi och ska kaka lunch.. jag ar fortf. matt!
Vi upptacker att dem hade buffe inne pa restaurangen.. jag hugger in!!
1. en tallrik fullt med nudlar och gronsaker
2. sallad och brod en hel tallrik
3. kyckling med ris och sas en hel tallrik
4. pasta med tomatsas och basilika en hel skal
5. kladdkaka

JAA, jag at allt det pa 30 min... Min mamma kommer nog snart forsoka satta stopp pa mina matvanor..
Ikvall ska jag nog ta en pizza e sa sugen!!!! hahah

kLOCKAN e snart 17.00 har, dem andra sover pa deras rum och jag sitter vid datorn och vantar pa att vi ska ner pa stranden och bada!

VILL BARA HEM NU!!
Fick aven massage idag vid poolen, de behovde jag :)

4 dagar sen e jag hemma!!! sa skont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0