Goa

Jaha ja, klockan ar snart 17.00 har i Goa.
Det ar stek varmt ute, och jag som inte trodde att solen tog har i indien efter vara dagar i molniga delhi.
Vi landade igar runt den har tiden, flygturen var pa 3 timmar... Kanns jakligt konstigt eftersom de bara var inrikes i indien liksom. Men vi fick ett javla piss hotell igar skulle vara 4 starjnigt eftersom alla hotell var fullbokade, och NEEJ. det var som 2- sa javla ackligt. Frukosten dar imorse, har aldrig varit med om varre :P
Igar var vi pa nagot annat hotell och kaka jumbp prawns nere vid stranden.
Tyvarr har dem inga rum pa hela veckan.. kanske inte sa konstigt nar de ar Goas finaste hotell...


MEEN, nu ar vi pa ett jatte fint hotell, kenilworth.. med as bra pooler och strand :) Och mitt rum ligger sidan om min familjs sa det ar riktigt gott. Kommer dock tuppa av om jag hor gobbii skrika inatt!
Han bajsa i poolen idag for er som vill veta, hahah...

Vi ska stanna har i 9 natter tror ja de ar :) sen blir det Delhi i ett dygn och har lurat er kommer hem 1 dag tidigare!
Lar val uppdatera nagon annan dag..

Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0