It's true

Idag har jag jobbar, tryckt i mig kycklingburgare, och lite annat nu när jag fikat med mammi på eh efter jobb :)
Min minsta bror har klippt sig idag, han är så SÖÖT!! ett riktigt kap ;) eller kommer bli..

Nu ska jag skriva om psykologi sen om vietnamkriget?? hmmmm.. eller får man ju ta ett ig helt enkelt? hahah...

Imorgon skola 08-15.00 sedan plugg & mys middag hos annie!
torsdag jobb 12-18
Fredag läkaren sen kanske fika :) middag hos annie!
Lördag jobb 10-15 , middag och förfest hos annie! + packa
Söndag packa och packa..antagligen vakna upp ur fyllan också...
Måndag flyga till sthlm på morgonen sen kanske shoppa innan vi åker runt 17. tiden till Indien :)


Är så ARG idag eller besviken så jag vet inte vad jag ska bli av.. är helt skakis..
Och nej.. pengar hjälper inte att köpa lycka.

nu ska jag lyssna på axwell, steve angello, sebastian ingrosso och david guetta och tagga inför mitt PLUGG.
ciao bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0