PUSSSSSSS


mitt mål är att vara dubbelt så brun som på bilden när ja kommer hem från india ;) får se om jag lyckas?
Kanske kommer hem som en albino.. vem vet haha..

Ikväll blir de party för hela slanten och ska ta min sista redbull vodka på 4 månader.. tragiskt detta assååå!!
haha, är ingen alkis men jaa..
Nu duschen sen kommer emma hit, sen ikväll blir de förfest hos sewring.
Efter de en jäävlarns utgång.... NÄ, ska vara lugn och fin som förra helgen i promise!!
Kommer dock sakna beccis ute denna lördagen förra veckan var de sjukt skoj med min lilla puppy :D

skriver mer imorgon innan ja åker, kanske dags att leta upp kamera laddare osv till india...
aja , CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag kommer sakna dig fett mkt när du är i indien :(

2010-02-13 @ 21:36:22
Postat av: beccis

och jag kommer sakna dig fett mkt när du är i indien :(

2010-02-13 @ 21:36:49
Postat av: Pat

Så het

2010-02-14 @ 01:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0