tjenixen

(snodde listan från sanna)

KLÄDER

Skor: har en hel del, men converse är mina favoriter. Som jag även samlar på.
Sneakers: Har runt 20 stycken...
Jeans: Älskar mina fornarina jeans, även true religion och mina billiga från gina.
T-shirt: Min favorit t-shirt är nog min gråa rockiga från carlings.
Underkläder: svart och rött, love it.
Väska: Min svarta chanel är favoriten..
Plånbok: Min svarta lilla från åhléns


Solglasögon: kör på pilotbrillor nu när jag drar till indien.
Klocka: min silvriga swatch.

Smycken: är inte så glad för smycken, men har alltid min guld ring på mig.

TEKNIK

Tv: Samsung och bang & olufsen.
Mobiltelefon: sony ericsson
Mp3: Har en röd ipod . och en svart.
Dator: Har två Hp datorer.


BADRUM

Tandkräm: kommer inte ihåg vad den heter, någon silvrig tub.
Schampo/balsam: wella frisör schampoo+balsam.
Tvål: cocos
Parfym: Armani Idole, naomi campbells och christina augileras är mina favoriter som ja kör på.
Medicin: Ingen för tillfället, men om 3 veckor :(
Vitamin: Inga.
Huvudvärkstablett: Panodil

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa, eller det som kommer ur pappas kyl.
Vin: Rött
Drink: Redbull vodka, mojito och massa annat..
Bröd: Nybakta bullar.
Glass: twister och piggelin.
Godis: surt och salt.

HEMMA

Säng: vet inte vart dem är ifrån.. men antar ikea?
Sängkläder: lexington hos mamma och vet inte hos pappa..
Espressomaskin: vet inte om vi har någon.
Kylskåp: silvrigt, sen ett som smälter in i mammas kök.

ÖVRIGT

Frisörsalong: Volym.
Bank: Sparbanken gripen
Dagstidning: Aftonbladet
Magasin: läser allt möjligt, inga favoriter.




Nu har jag precis käkat köttbullar och ska packa ihop mina saker hos pappa för att sedan bege mig till min mammi. Sen ska jag packa allt. Chilla-sova-flyga-nk-arlanda-finland-indien sen så..
Back 3-4 mars. Men lär väl uppdatera nere i india. Tror jag tar mig en dator ner så :)

Nu vill jag bara trycka i mig en fet godispåse.. haha.

GOODBYE MY LOVERS (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0