3-rätters med jönsi babe!!

Hemma ifrån torstens nu, synd man ska övningsköra och jobba imorgon.
Var redan fullt ös på torstens vid 22.00..
Jag och jönsi babe käkade vitlöksbröd som förrätt, sen blev de vegetarisk pasta & efterrätten blev creme brule eller hur de stavas. MUMS.. Blev även några glas rött...

Nu ligger jag och kolla på biljetter till SENSATION WHITE I KÖPENHAMN PÅ LÖRDAG.. VILL DIT.. ÄLSKAR HOUSE, ÄLSKAR TECHNO.. VAD VÄNTAR JAG PÅ?! hmm.. ska försöka få med mig någon!!


På jobb idag så skratta jag så mycket så jag grät, davidsson är så sjuk.. haha.. hon är så rolig som får mig på andra tankar!! Är jag lessen eller arg så får hon mig alltid på kanon humör. Människor som henne borde det finnas fler av!! På tåget mot ängelholm fick jag ett sms om henne.. Skratta så jag kissade på mig (nästan)..

Jag kanske gjorde ett misstag innan idag, men det är svårt när man vill något och allt inte går som planerat..

Men den 2e december så blir det afterwork med davidsson och hansson!! Pizza och vin plus utgång i hbg. LOVE IT.
Nu ska jag sova gott annars lär jag inte komma upp imorgon, och jag ska absolut inte ringa några samtal nu, fast jag så gärna vill. Jag vill mycket. Men jaa..

sov gott, för nu ska jag snacka med lillebror på chatten/skype..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0