avis till 100%

Idag berättade marie på jobbet att en kille hade kommit in och bett marie slå in kärleks te i en fin burk och göra det till en fin present. Sen hade han skrivit en kärleks lapp till sin tjej.
Bett om att få presenten ligga kvar i butiken.
Så hade marie frågat varför..
Och då hade killen sagt jag ska iväg i 19 dagar.. Så varje dag som går har jag skrivit ett brev till  min tjej, så hon ska få en present varje dag jag är iväg.

Så idag runt 17.00 kom hans tjej in och skulle hämta presenten..
Jag har aldrig fått något fint av en kille, så jag blev riktigt avis..
Tänk om man hade en sån kille, hahaha.

Så jag sa det till tjejen att alla vi i butiken var riktigt avundsjuka på henne..
hennes svar var: Det finns ingen bättre än min kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0