Druvsocker

Mitt nya beroende är druvsocker, käkar 2-4 paket om dagen..Nu har jag tryckt i mig ett paket för jag skulle vakna till. Körning om 40 min!! Sen jobbjobbjobb.
Ska bli skoj att jobba idag, eller jag älskar nog mitt jobb lika mycket som min mamma...
Men de är väl bara tur eftersom det är jag som kommer få ta över allt sen ;)
Längtar tills Indien, speciellt när vi ska åka till te plantage.. Jag har aldrig fått vara på ett te plantage förut.. Men nu ska jag få stå i bergen med flera mil långa te plantage runt om mig :)

Fast längtar mest efter minestrone soppan på ett annat hotell i Goa, och mozarella pizzan.. SHIT.
Drömmer om detta varje dag.... mmmmm så gott haha..
Nu får jag nog kliva upp!!
Annars blir hedi inte glad om jag kommer sent..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0