Förkyld

Jag som klarat mig ifrån att bli sjuk.. håller på att bli sjuk. Hatar att vara sjuk!!
Var bara skönt när man gick i skolan och kunde sjukanmäla sig. Nu måste jag jobba fast jag är sjuk.
Har iaf sovit fram tills nu, skulle gått upp för 50 minuter sedan för att städa och så.

Vet inte om jag vill skratta åt mig själv eller om jag borde vara ledsen.
Tror jag väljer att skratta åt detta. Ett skratt förlänger livet ;) oh yes.
Tur jag skrattar hela tiden.. Fast vill inte bli över 100 bast.

Nu kallar duschen :) sen tåget till hbg, köpa lunch till mig och min favorit kollega Marie :)
och ska även snacka lite gott med jönsi babe på chatten, för det gör vi varje morgon. Haha.
Nog inte facebook nördar, men hon är på jobb och jag ligger död i sängen. Perfekt kombo!


& till ELON, som jag vet läser min blogg.
Jag tänker på när vi satt på bänken här i stan och vi skrattade så vi typ trilla av bänken.
Ska svara på ditt sms nu ;) och jag måste nog komma till dig i Oslo innan du åker till thailand.
Saknar dig!!
LOVE.


jag och fina ELON :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0