Godmorgon

Vakna precis, vill inte stiga upp.. Men jag måste tyvärr!!! ska ta tåget om en jävla timme.
Men när jag kommer till hbg så blir de frulle på fahlmans så jag vaknar till liv.
Fast det är jag redan påväg till att göra, lyssnar på house i högsta volym. Hoppas inte jag råkar väcka grannarna.

Strax blir det duschen för att sedan dra på mig skjorta och jeans. Hatar att ha skjorta på mig varje dag.
Visst jag passar bra i skjorta, men jag hatar att alltid klä mig likadant. Och tråkigt nog består hälften av min gardrob av skjortor. Men måste ha skjorta annars blir cheefen arg.

Jag måste även få in en tid hos frisören så jag kan färga och klippa mitt hår.. Har inte varit hos frisören sen i Maj.. Innan jag till frisören varje månad och färga plus klippte håret.. Men har för mig att min frisör har flyttat.. hmm, så får se hur jag ska göra. Inatt drömde jag en sjuk dröm, herregud haha.. Skriver mer ikväll, ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0